کمان ناوک

ساخت وبلاگ

مهاجرت و ارسال بارهوایی: فریت بار مسافری به باری گفته می شود که از فرودگاه ها  و خطوط هوایی بدون اینکه همراهی داشته باشد و با هزینه ای نسبتا کم و ناچیز و به عنوان بار اضافه به مقصد ارسال می شود. نکته مهم اینکه که برای این نوع بار باید بارنامه صادر شود برای کسب اطلاعات در خصوص این قوانین از مشاورین کالا تجارت اسکان کمک  و راهنمایی بگیرید... برای خواندن مطلب کامل و اطلاع از خدمات و هزینه ها به این صفحه بروید.

https://ktscargo.com/part/75/677/3110/passenger-freight

کمان ناوک...
ما را در سایت کمان ناوک دنبال می کنید

برچسب : فریت بار , فریت بار مسافری, نویسنده : ناوک kamannavak بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت: 14:50

اتوبار فدک بار در منطقه ستارخان به تمامی مراکز خرید و تجاری و اداری ، خدمات جابجایی و اسباب کشی و حمل ونقل کالای خود را عرضه می کند. برای جابجایی  لوازم اداری و کالاهای خود با مراجعه به فرم سفارش و بعد از تکمیل فرم منتظر تماس کارشناسان و مشاورین فدک بار باشید. اتوبار فدک بار در ستارخان و محله اطراف آن خدمات بسته بندی لوازم منزل و اداری  را بطور تخصصی و با پک های استاندارد و محکم برای اهالی منطقه ستارخان ارائه می دهد... برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و هزینه ها برای اتوبار به این صفحه بروید و از تعرفه ها نیز مطلع شوید.

https://fadakbar.com/p-43198/fadakbar-covered-areas/sattarkhan-moving-service

کمان ناوک...
ما را در سایت کمان ناوک دنبال می کنید

برچسب : اتوبار ستارخان, نویسنده : ناوک kamannavak بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 16:01

بسته بندی برای اسباب کشی ممکن است آسان بنظر برسد ولی برای جمع کردن آنها کارهایی است که باید انجام شود.

بر اساس اندازه و مقدار وسایلی که می خواهید بسته بندی کنید، تخمین بزنید چه تعداد کارتن مورد نیازتان است. هیچ وقت نمی توانید بفهمید دقیقاً چند تا کارتن نیاز دارید بنابراین بهتر است تعداد زیادی آماده کنید تا حین بسته بندی دچار کمبود کارتن نشوید.

+  بطور تقریبی می توان گفت اگر خانه شما حدود 210 الی 270 متر مساحت دارد، احتمالاً 15 کارتن کوچک، 13 کارتن متوسط، 6 کارتن بزرگ و 3 کارتن خیلی بزرگ نیاز خواهید داشت.

+  اگر خانه تان حدود 270 الی 370 متر است، 21 عدد کارتن کوچک، 19 عدد متوسط،10 عدد بزرگ و 6 عدد کارتن خیلی بزرگ تهیه کنید.

+   اگر مساحت  بین 370 متر تا 550 متر است، 35 کارتن کوچک، 33 متوسط، 19 عدد بزرگ و 11 تا کارتن خیلی بزرگ نیاز دارید.

+   این ها اندازه استاندارد کارتن ها موجود در بازار هستند

کارتن های محکم، با دوام، سالم و بدون سوراخ پیدا کنید. از کارتن های جدید و دوجداره محکم استفاده کنید. روی کارتن نباید هیچگونه شکاف، پارگی یا لکه ای باشد... برای خواندن مطلب کامل و اطلاع از خدمات تعرفه ها و هزینه ها به این صفحه بروید.

https://fadakbar.com/p-42206/routines/packing-for-moving-house

کمان ناوک...
ما را در سایت کمان ناوک دنبال می کنید

برچسب : بسته بندی برای اسباب کشی, نویسنده : ناوک kamannavak بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 18:44

 اتوبار فدک بار در منطقه پاسداران که یکی از مناطق شمال تهران می باشد، سابقه چشم گیری داشته و در سال های گذشته توانسته اعتماد افراد زیادی را در ارائه خدمات به خود جلب کرده و در ارائه خدمات بسته بندی لوازم و جابجایی آنها پیشتاز شده است. اتوبار فدک در شمال تهران و بویژه منطقه پاسداران تهران با عرضه خدمات خود از قبیل کارگران و رانندگان با تجربه، تضمین بیمه و سلامت لوازم، قیمت های بسیار مناسب و موارد بسیار دیگری راه شما راه برای یک اسباب کشی بی دردسر و بی استرس فراهم می کند... برای اطلاع بیشتر از خدمات و هزینه های اسباب کشی به این صفحه بروید.

کمان ناوک...
ما را در سایت کمان ناوک دنبال می کنید

برچسب : اتوبار پاسداران, نویسنده : ناوک kamannavak بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 13:19

اتوبار فدک به عنوان یکی از مطمئن ترین اتوبارها در تهران مفتخر است تمامی مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش خود دارد و یکی از مناطق، خیابان ساقدوش و محله های اطراف آن می باشد. متاسفانه اتوبارهای بسیاری در سطح شهر تهران فعالیت می کنند ولی بسیاری از آنها نامعتبر بوده و خسارات جبران ناپذیری به وسایل شما می زنند و در بحث هزینه ها هم بقول حقوقدانان غش در معامله دارند! برای اطلاع از هزینه ها و خدمات فدک بار به صفحه زیر بروید

برای خواندن مطلب کامل به این صفحه بروید.

کمان ناوک...
ما را در سایت کمان ناوک دنبال می کنید

برچسب : اتوبار ساقدوش, نویسنده : ناوک kamannavak بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 14:39